خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 52/401 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
امروزه یکی از مهمترین چالشهای پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش و جذب و نگهداری مشتریان است. در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسبترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینههاست. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به دستاندرکاران فروش امکان میدهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط موثری داشته باشند. ( سرافرازی ، 1389، ص55)
فهرست مطالب
مبانی نظری
مدیریت ارتباط با مشتری
نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت دانش
نظریه های مدیرت دانش
بازاریابی رابطه مند
نظریه های بازاریابی رابطه مند
پیشینه پژوهش
پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان
پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
منابع