دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی و چارچوب نظری آلات موسیقی در دوره ایلام و فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر

دانلود مبانی و چارچوب نظری آلات موسیقی در دوره ایلام و فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر

  مبانی و چارچوب نظری آلات موسیقی در دوره ایلام و فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر
مبانی و چارچوب نظری آلات موسیقی در دوره ایلام و فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آلات موسیقی در دوره ایلام با فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم1222/803 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آلات موسیقی در دوره ایلام با فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


   چنانچه دو یا سه نمونه از سازهای ساکنان اولیه دشت بین‌النهرین را که بیشترین صفات مشخصه این منطقه را دارند مورد بررسی قرار دهیم، نتایج این بررسی می تواند معرف رابطه بین آنها با همسایگان باشد. بکارگیری بربط که بسیار عمومیت دارد، زنجیره ای مرتبط با منطقه غرب بین‌النهرین را می رساند که رابطه ای بسیار پیوسته تر از منطقه شرق است، منطقه ای که در آن بربط ناشناخته بوده است. از طرف دیگر چنگ کمانی شکل نشان دهنده پیوندی نزدیک با سازی مشابه است که در قسمت شرق و شمال شرق سرزمین سومر یافت شده است. همچنین طبل ویژه ای به شکل ساعت شنی توجه ما را به سمت مشرق می کشاند حتی تا فاصله دوری مثل چین، جایی که این ساز را به عنوان یک هدیه قدیمی از طرف«بربرهای غربی» می شناختند. این ساز در قسمت جنوب دره سند در هزاره سوم قبل از میلاد شناخته شده بود. در هر حال این موضوع ممکن است مورد اعتراض واقع شود. چرا که بعضی از سازها می توانند نشاندهنده ارتباط با جنوب باشد. (و. گالپین، 1376: 139-140)

 

 

 

فهرست مطالب
تحلیل و مقایسه آلات موسیقی در دوره ایلام با فرهنگ‌های همجوار و شباهت آن با سازهای ایران معاصر
1-5بین‌النهرین 132
2-5مصر 135
3-5شباهت سازهای دوره ایلام با سازهای ایران معاصر
منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد