خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری کارآفرینی و مفهوم آن در علوم رفتاری با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد
تعداد صفحات | 49 |
حجم | 198/492 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بیش از نیم قرن است که کارآفرینی بهعنوان یک حوزه علمی مورد توجه دانشگاههای معتبر دنیا مانند هاروارد ، بابسون ، ام آی تی ، سیاستگزاران و برنامهریزان سازمانها و نهادهای بینالمللی از جمله سازمان بینالمللی کار و بانک جهانی بودهاست. اما در سالهای اخیر توسعه کارآفرینی بهعنوان پارادایم نوین توسعه، پارادایم سازمان و مدیریت مورد توجه بسیاری از کشورهای نهتنها توسعه یافته بلکه جوامع در حال توسعه قرار گرفتهاست. امروزه توسعه کارآفرینی به کاربردیترین و عملیترین استراتژی توسعه و پیشرفت جوامع توسعه یافته و در حال توسعه تبدیل شدهاست. طی سالهای اخیر بسیاری از کشورهای در حال توسعه کارآفرینی و فعالیتهای کارآفرینانه در سطوح مختلف جامعه اعم از خانواده، محله، شهر و روستا را هدف خود قرار داده اند (طرح تحقیقاتی ارزیابی شاخصهای کارآفرینی در کشور بر اساس مدل دیدهبان جهانی کارآفرینی، 1388، ص12).
فهرست مطالب
مقدمه
2-2- مفهومشناسی کارآفرینی
مفهوم کارآفرینی از دیدگاه علوم رفتاری
قصد کارآفرینانه
5-2- خودکارآمدی کارآفرینانه
مدلهای قصد کارآفرینی و خودکارآمدی
1-6-2- مدل بوید و وزیکیس
2-6-2- مدل آجزن و شاپیرو
3-6-2- مدل لینان
4-6-2- مدل مفهومی قصد کارآفرینی
5-6-2- مدل فرآیند کارآفرین نوظهور
منابع