خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفهوم سرمایه فکری و مروری بر تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 53 صفحه ورد
تعداد صفحات | 53 |
حجم | 156/48 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بروکینگ در طبقه بندی خود به دارایی های انسان محور و دارایی های زیر ساختاری و مالکیت فکری و دارایی های بازار اشاره کرده است. منظور از دارایی های انسان محور مهارتها، توانایی ها و تخصص و توانایی حل مشکل و سبک های رهبری است. منظور از دارایی های زیرساختاری همه تکنولوژی ها، فرایندها و متدولوژی هایی است که یک سازمان را قادر به فعالیت می سازد. منظور از مالکیت معنوی حق امتیاز و علایم یا مارک های تجاری و دانش فنی است و منظور از داریی های بازار برندها، مشتریان، وفاداری مشتریان و کانال های توزیع است (بونتیس، 2000).
فهرست مطالب
2-1- ادبیات نظری سرمایه فکری
2-2- مروری بر چشم انداز تاریخی سرمایه فکری
2-3- تعریف سرمایه فکری
2-4- انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری
2-5- شباهت ها
2-5-1- سرمایه انسانی
2-5-2- سرمایه ساختاری (سازمانی)
2-5-3- سرمایه ارتباطی (مشتری)
2-6- سنجش سرمایه فکری
2-6-1- دلایل سنجش سرمایه فکری
2-6-2- شاخص های متداول برای اندازه گیری سرمایه فکری
2-6-3- منافع و مزایای اندازه گیری سرمایه فکری
2-6-4- مدل ها و روش های اندازه گیری سرمایه فکری
پیشینه
منابع