خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری بازاریابی رابطه مند و اجزای آن با فرمت docx در قالب 62 صفحه ورد
تعداد صفحات | 62 |
حجم | 425/968 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تا یک صد سال قبل، بازرگانان به طور مستقیم تمام مشتریان خود را میشناختند و رابطه بسیار نزدیک و چهرهبهچهره با آنها داشتهاند، اما توسعه روزافزون صنعت بین فروشنده و مشتری نیز فاصلهانداخت تا اینکه تغییر شکل تولید تک واحدی، به تولید انبوه، ضرورت ارتباطات پیچیدهتری را ایجاب نمود. در این راستا تا اوایل قرن بیستم هیچ برنامه مدونی به شکل کلاسیک انجام نشده بود و تا جایی که بررسیها نشان میدهد، اولین کتاب در زمینه بازاریابی در سال 1919 منتشر و اولین پرسشنامه تجاری نیز در 1920 توزیع شد. به طوری که علیرغم رونق تجارت سنتی تا بعد از جنگ جهانی دوم، در 1931 فقط سه موسسه بازارشناسی در دنیا، با 2 درصد از بودجه کل به فعالیت مشغول بودند. بعد از جنگ جهانی دوم در 1954 این بودجه 5 برابر افزایش یافت و به 10 درصد رسید. در حالی که میزان فروش نسبت به سال پایه (20 سال قبل) 78 برابر شده بود.
فهرست مطالب
مقدمه
2-1تاریخچه و مراحل تکامل بازاریابی
2-2 زیربنای مفهومی
2-3 از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی رابطهمند
2-4 چرخه حیات روابط
2-5 مدل بازارهای ششگانه
2-6 مدل کاربردی بازاریابی رابطهمند
2-7 پارادایم بازاریابی رابطهمند
2-8 تعاریف و مفهوم بازاریابی رابطهمند
2-9 اجزا و عوامل بازاریابی رابطهمند
2-10 آمیزه بازاریابی
2-11 تحقیقات جاری در مورد بازاریابی حسی
2-12 تفاوت بین بازاریابی حسی و بازاریابی سنتی
2-13مدل SWIPE
2-14 نقش آمیزه بازاریابی 4P بازاریابی سنتی در بازاریابی حسی
2-15 عناصر اصلی استراتژی آمیزه بازاریابی حسی
2-16 بررسی موردی کمپین حسی شرکت گراگم( GERAGEM )
2-17 مثالهائی از بازاریابی حسی
2-18 اجرای موفق بازاریابی حسی
2-19 مزایای بازاریابی حسی
2-20 پیشینه پژوهش
منابع