خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری کارآفرینی و مدل های کارآفرینی سازمانی با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد
تعداد صفحات | 61 |
حجم | 220/353 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
کارآفرین فردی است که یک کسب وکاررا ر اه اندازی می کند و یا از طریق رو ش های نوآورانه آن را بهبود می بخشد (فرای، 1993،59) کارآفرینی درون سازمانی فعالیت هایی است که به طور صریح از حمایت قانونی ومنابع انسانی در جهت تلاش های نوآورانه برای ارائه محصول جدید ، رشد، بهبود محصول و فرآیندهای جدید تولید، برخوردار می گردد (احمدپورداریانی، (1381 کارآفرین سازمانی فردی است که تحت حمایت یک سازمان محصولا ت ، فعالیت ها و فن آوری جدید را کشف و به بهره برداری می رساند )احمدپورداریانی، 1381) سازمان کارآفرین : سازمان کارآفرین سازمانی است که بدون در نظر گرفتن منابع موجو د و تحت کنترل ، فرصت ها را پیگیری می کند (مقیمی، 1383) در رویکردی جامعه شناختی کارآفرینی نوعی فعالیت اجتماعی ارزشمند است و با مفاهیم جامعه شناختی مانند نیاز جامعه، حل مسئله اجتماعی و فرهنگ توصیف می گردد.
فهرست مطالب
مقدمه
2-1مفهوم کارآفرینی
2-2تاریخچه کارآفرینی
2-3ضرورت کارآفرینی برای تحول سازمان های امروزی
2-4انواع کارآفرینی
2-5فرآیند کارآفرینی سازمانی
2-6تفاوت کارآفرینی فردی و کارآفرینی سازمانی
2-7ویژگی های سازمان های کارآفرین
2-8گام های موثر در مسیر کار آفرین نمودن سازمان
2-9مدل های کارآفرینی سازمانی
2-10مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی
2-11موانع کارآفرینی سازمانی
2-12پیشینه تحقیق
منابع