خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم قابلیت های بازاریابی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد
تعداد صفحات | 28 |
حجم | 60/209 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
قابلیت های بازاریابی امکان وفق دادن، ترکیب کردن و پیکربندی مجدد مهارت های سازمانی و منابع داخلی و خارجی را فراهم می اورند تا با توجه به نیازهای محیط متغیر بیرونی، سازمان خود را سازماندهی نماید.(ساعدی و یزدانی،1388) قابلیت بازارایابی را می توان به عنوان فرایند به اشتراک گذاشتن منابع ناملموس (یعنی مبتنی بر دانش) و ملموس با یکدیگیر برای ایجاد نتایج ارزشمند در نظر گرفت.این قابلیت به عنوان افرادی منحصر به فرد (به عنوان مثال، کارکنان) که در مجموع دانش و مهارت هایشان از طریق تجربیات گذشته از قبیل فروش، توسعه محصول جدید، توزیع ترکیب می کنند در نظر گرفته می شوند.(گریفیت و همکاران، 2010)
فهرست مطالب
مفهوم قابلیت های بازاریابی
2-3-1.مفهوم تلاطم بازار
2-3-1-1.بازاریابی در شرایط متلاطم
2-3-1-2.واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار
2-3-2.مفهوم شدت رقابت
2-3-2-1.شدت رقابت در صنعت بانکداری
2-3-3.مفهوم تمرکززدایی
2-3-3-1.انواع تمرکززدایی
2-3-3-2.علت تمرکززدایی
2-3-3-3.تمرکززدایی در صنعت بانکداری
2-3-4.مشتری مداری
2-3-4-1.ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری
2-3-4-2.مشتری مداری در موسسات مالی و بانک ها
2-3-4-3.تعاریف مشتری مداری
2-3-5.رقیب محوری
2-3-5-1.تعاریف رقیب محوری
2-3-6.گرایش به نوآوری
2-3-6-1.تعاریف گرایش به نوآوری
منابع