دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی و چارچوب نظری مفهوم قابلیت های بازاریابی

دانلود مبانی و چارچوب نظری مفهوم قابلیت های بازاریابی

  مبانی و چارچوب نظری مفهوم قابلیت های بازاریابی
مبانی و چارچوب نظری مفهوم قابلیت های بازاریابی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم قابلیت های بازاریابی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم60/209 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم قابلیت های بازاریابی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

قابلیت های بازاریابی امکان وفق دادن، ترکیب کردن و پیکربندی مجدد مهارت های سازمانی و منابع داخلی و خارجی را فراهم می اورند تا با توجه به نیازهای محیط متغیر بیرونی، سازمان خود را سازماندهی نماید.(ساعدی و یزدانی،1388) قابلیت بازارایابی را می توان به عنوان فرایند به اشتراک گذاشتن منابع ناملموس (یعنی مبتنی بر دانش) و ملموس با یکدیگیر برای ایجاد نتایج ارزشمند در نظر گرفت.این قابلیت به عنوان افرادی منحصر به فرد (به عنوان مثال، کارکنان) که در مجموع دانش و مهارت هایشان از طریق تجربیات گذشته از قبیل فروش، توسعه محصول جدید، توزیع ترکیب می کنند در نظر گرفته می شوند.(گریفیت  و همکاران، 2010) 

 

 

 

فهرست مطالب

مفهوم قابلیت های بازاریابی

2-3-1.مفهوم تلاطم بازار

2-3-1-1.بازاریابی در شرایط متلاطم

2-3-1-2.واکنش نادرست مدیر در مواجهه با تلاطم بازار

2-3-2.مفهوم شدت رقابت

2-3-2-1.شدت رقابت در صنعت بانکداری

2-3-3.مفهوم تمرکززدایی

2-3-3-1.انواع تمرکززدایی

2-3-3-2.علت تمرکززدایی

2-3-3-3.تمرکززدایی در صنعت بانکداری

2-3-4.مشتری مداری

2-3-4-1.ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری

2-3-4-2.مشتری مداری در موسسات مالی و بانک ها

2-3-4-3.تعاریف مشتری مداری

2-3-5.رقیب محوری

2-3-5-1.تعاریف رقیب محوری

2-3-6.گرایش به نوآوری

2-3-6-1.تعاریف گرایش به نوآوری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.