دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز

دانلود مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز

  مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز
مبانی و چارچوب نظری بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم962/572 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازاریابی و اهمیت مشتریان در بازار امروز با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

نکته حائز اهمیت در زمینه بازاریابی نوین و اختلاف آن با روش سنتی بازاریابی در این است که در روش سنتی، سیستم حاکم بر سازمانها و شرکتها، مبتنی بر محصول گرایی است. بدین ترتیب که با برنامه ریزی‌های لازم، محصول یا محصولات مورد نظر سازمانها، بدون اخذ سفارش و تنها با برآوردی از نیازهای جامعه تولید شده و پس از آن این وظیفه واحد بازرگانی و یا بازاریابی بود که به دنبال یافتن بازاری مناسب جهت فروش محصولات تولیدی باشد. این امر سبب می‌شد تا علاوه بر وجود مشکلات فراوان در زمینه تولید و فروش محصولات، سیکل بازگشت سرمایه نیز بسیار طولانی‌تر گردد. این در حالی است که در بازاریابی نوین، شیوه حاکم بر فعالیت سازمان، بر اساس مشتری گرایی و سفارش گرایی می‌باشد. بدین ترتیب که واحدهای بازاریابی در ابتدا با اخذ سفارش از نیازها و خواسته‌های مشتریان، آن را به سازمان منتقل نموده و سپس مراحل طراحی و ساخت محصول انجام می‌پذیرد. این شیوه که به بازاریابی نوین مشهور است، تا حد قابل توجهی از هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات و دغدغه‌های فروش محصول می‌کاهد (خواجه نصیری، 1387، 51).

 

 

 

فهرست مطالب

بازاریابی

اهمیت مشتریان در بازار امروز

تعریف مشتری

رضایت مشتری

تاریخچه «گسترش عملکرد کیفیت»

«گسترش عملکرد کیفیت» ، روشها و فنون مرتبط

دیدگاه چهار مرحله ای «گسترش عملکرد کیفیت»

ماتریس برنامه ریزی محصول (خانه کیفیت):

تعیین خواسته ها و نیازمندیهای کیفی مشتریان (Whats)

مدل کانو

اولویت بندی و وزن دهی هر یک از خواسته های مشتریان

انجام فرایند ارزیابی تطبیقی در مورد خواسته‌های مشتریان

الگو سازی

تبدیل و ترجمه خواسته ها و نیازهای کیفی به خصوصیات فنی و مهندسی

انجام فرایند ارزیابی تطبیقی در مورد خصوصیات فنی و مهندسی محصول

اضافه کردن موارد ذیل به ماتریس خانه کیفیت

ماتریس برنامه ریزی اجزاء محصول

ماتریس برنامه ریزی فرایند محصول

برنامه ریزی کنترل فرایند محصول

استفاده از تکنیک «گسترش عملکرد کیفیت» در بسط کیفیت در فرش دستبافت

استفاده از تکنیک «گسترش عملکرد کیفیت» در صنعت غذایی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد