خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه فرهنگ سازمانی و اهمیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد
تعداد صفحات | 57 |
حجم | 156/603 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
در گذشته تصور بر این بود که سازمان یک وسیله یا ابزاری منطقی است که می توان با استفاده از آن یک گروه از افراد را کنترل و کارایی آنها را هماهنگ کرد. این سازمان دارای سطوح عمودی، دوایر، سلسله مراتب اختیار و از این قبیل ویژگی ها بودند. ولی واقعیت این است که یک سازمان بیش از این ها است و مانند یک فرد دارای شخصیت است. سازمان پدیده ای اجتماعی بشمار می آید که به طور آگاهانه هماهنگ شده و دارای حدود و ثغور نسبتا مشخصی بوده و برای تحقق هدف و یا اهدافی، بر اساس یک سلسله مبانی دائمی فعالیت می کند.
فهرست مطالب
مقدمه
فرهنگ سازمانی
مفهوم فرهنگ سازمانی
اهمیت فرهنگ سازمانی
مؤلفه های فرهنگ سازمانی
شیوه پیدایش یک فرهنگ سازمانی
حفظ و نگه داری فرهنگ سازمانی
عوامل و اجزای فرهنگ سازمانی
انواع فرهنگ سازمانی
الگوی های فرهنگ سازمانی
تعریف خلاقیت از دید سازمانی
خلاقیت و نوآوری: ارتباط و تفاوت ها
فرایند خلاقیت
اصول حاکم بر خلاقیت
روش های ایجاد تفکر خلاق
اهمیت خلاقیت
مهارت های مربوط به خلاقیت
نحوه ترغیب به خلاقیت
منابع