خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی گردشگری و اهمیت آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 96/788 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
برنامه ریزی گردشگری در سه سطح انجام می شود، در سطح ملی، منطقه ای ومحلی.برنامه ریزی با سیاستهای کلی توسعه گردشگری، ساختارطرح ها و برنامه های عمرانی، امکانات استاندارد، عوامل بنیانی و همه عناصر و عوامل دیگری که درپیشرفت گردشگری و مدیریت آن ضرورت دارد، در ارتباط است.پس می توان درچارچوب برنامه ریزیی های ملی ومنطقه ای، برنامه های گسترده ای برای جاذبه های گردشگری، گردشگاهها و استراحتگاهها، مقصد های شهری وروستایی و دیگر اشکال پیشرفت گردشگری را گنجانید.پس از آن می توان به نگاشتن برنامه درسطح محلی اقدام نمود.(محلاتی،ص32، 1381).برنامه ریزی در سطح محلی باید بازتاب دهنده وضع برنامه ریزی در سطح ناحیه ای و ملی نیز باشدویکپارچگی و همبستگی میان همه سطوح برنامه ریزی را حفظ کند.سیاستها و خطی مشی های ملی باید در خطی مشی ها و سیاستهای ناحیه ای بیان شود وبازتاب پیدا کند(همان،ص 34).
فهرست مطالب
تعریف برنامه ریزی
ویژگی های برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی گردشگری
سطوح برنامه ریزی توسعه گردشگری
سطح بین المللی برنامه ریزی گردشگری
برنامه ریزی گردشگری درسطح ملی
برنامه ریزی گردشگری در سطح منطقه ای
برنامه ریزی در سطح ناحیه ای
برنامه ریزی درسطح پهنه توسعه و کاربری زمین
برنامه ریزی در سطح سایت
طراحی تسهیلات
اهمیت برنامه ریزی گردشگری
اهداف برنامه ریزی گردشگری
فرایند تهیه برنامه های گردشگری
برنامه ریزی اکوتوریسم
سابقه برنامه ریزی توسعه گردشگری درایران
سازمانها ونهادهای متولی گردشگری درایران
مفهوم راهبردیا استراتژی
برنامه ریزی راهبردی/استراتژیک
تدوین راهبرد گردشگری
راهبردهای گردشگری
رویکردهای راهبردی
نگرش تجویزی نسبت به راهبرد
رویکردهای برنامه ریزی توسعه گردشگری
منابع