خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و وظایف رسانه های خبری با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 63/963 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
رسانه های همگانی مانند مطبوعات، رادیو، تلویزیون، سینما و امثال آنها و همچنین فرایند ارتباط همگانی در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری تحت بررسی و مطالعه دقیق و منظم قرار گرفته اند. این مطالعات و تحقیقات گسترده حکایت از اهمیت رسانه های همگانی به عنوان نهاد مهم اجتماعی می کند. رسانه های همگانی صنعتی متحول و در حال رشد هستند. در این رابطه، شرایط و زمینه را برای استخدام نیروی انسانی، تولید کالاهای هنری و معنوی و ارائه خدمات فراهم می سازند. رسانه های همگانی در جامعه وسایل و ابزار قدرت هستند. همچنین آنها به عنوان جایگاهی به شمار می روند که از آنجا فرهنگ جریان می یابد. در این رابطه می توان گفت رسانه ها بر شیوه های رفتاری، نحوه سلوک ها و سلیقه های عمومی در جامعه و بر هنجارها اثر می گذارد.
فهرست مطالب
2-1-1 تعریف رسانه
2-1-2 وظایف و کارکردهای رسانه
2-1-3 وظایف رسانههای خبری
2-1-4 خبر چیست؟
2-1-5 تاریخچه خبر
2-1-6 اهمیت اخبار و اطلاع رسانی
2-1-7 تاریخچه بی بی سی
2-1-8 شبکه خبر
منابع