خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
تعداد صفحات | 20 |
حجم | 49/145 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
" رویتر " آژانس خبری دیگری بود که از دل خبرگزاری هاواس و با تاسیس یک دفتر تجاری در سال 1849 متولد شد. " ژولیوس رویتر " از کارکنان پایه گذار هاواس در سال 1851 خبرگزاری خود را به صورت رسمی در لندن افتتاح کرد. تخصص این خبرگزاری بر بورس مالی و مبادله اخبار بود.
در سال 1859 این سه خبرگزاری، موافقتنامه ای میان خود امضا کردند و با تاکید بر مبادله اخبار در سراسر جهان نخستین کارتل خبری را ایجاد کردند. در آن سوی آب های اقیانوس اطلس ، آمریکایی ها نیز بیکار ننشسته و در واقع اختراع تلگراف مورس پایه گذار انقلابی در عرصه ارتباطات در منطقه آمریکای شمالی شد.
فهرست مطالب
2-1نظریه های مرتبط با ﺍﺛﺮﺍﺕ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ جمعی
- نظریه برجسته سازی
2-2 دیپلماسی رسانه ای
2-3خبرگزاریها و وب سایتهای خبری
2-3-1دسته بندی خبرگزاریها
2-3-2خبرگزاری ها در ایران
2-3- 3 تبلیغات، اطلاع رسانی و ارتباط خبرگزاریها و حاکمیت
2-4نقش های متفاوت رسانه ها
2-4-1کدام رسانه ، کدام توسعه
2-4-2رسانه حکومت و حفظ ارزشهای مطلوب
2-8 چارچوب نظری تحقیق
منابع