خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش و یادگیری الکترونیک با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 420/189 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
در اواخر دهه 1960 شکل گرفته و رشد یافتهاست ( نیپر به نقل از فینگر، گلین، رونفرلگ و کالرولین;2001) . این نسل به عنوان ( ارتباط از راه دور) یا ( آموزش از راه دور چند رسانهایها) تلقی میگردد که از فناوریهای نسل گذشته همچون فناوریهای نوشتاری و ارتباطات پستی فراتر میرود ( کیرک وود; 1998). اصطلاح ارتباطات از راه دور به استفاده از کانالهای ارتباطی الکترونیکی از قبیل ( فناوریهای کابلی، نوری، رادیو، و غیره ) که برای ارسال یا دریافت سیگنالهای صوتی و تصویری و ارتباطات دادهها بر میگردد. ( الگرین و پارکر1994 : 330، نقل از گریسون 1995: 326). به بیان سادهتر ارتباطات از راه دور به تبادلهای ارتباطات الکترونیکی در مسافتهای دور دست بر میگردد ( گریسون 1995). بنابراین در نسل دوم علاوه بر آنکه از فناوریهای نسل گذشته استفاده میشود، فناوریهای ارتباطی همچون تلفن، تلهکنفرانس ( دیداری، شنیداری و کامپیوتری) را بکار میگیرد.
فهرست مطالب
2-1-مقدمه
2-2-آموزش از راه دور
2-3-سیر تکامل آموزش از راه دور
2-4-مفهوم یادگیری الکترونیکی
2-5 تعاریف یادگیری الکترونیکی
2-6-مزایای یادگیری الکترونیکی
2-7-چالش های یادگیری الکترونیکی در ایران
2-8- مدلهای آموزش الکترونیکی
2-9-سیستم های یادگیری الکترونیکی
2-10-مروری بر تحقیقات پیشین
2-11-جمع بندی مولفه های سنجش موفقیت یادگیری الکترونیکی
منابع