خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش و برترین الگوهای آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد
تعداد صفحات | 39 |
حجم | 48/897 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بسیاری از معلمان در تلاشاند تا فرآیند آموزش را از حالت منفعل بیرون بیاورند و دانش آموزان را ترغیب کنند تا بهصورت فعالانه در یادگیری مطالب درسی مشارکت داشته باشند. یکی از الگوهای آموزش «دانشآموز محور»، الگوی تجربه و گفتوگو است. در این الگو تمامی فعالیتهای آموزشی بر پایه تجربه و گفتوگو بنیان نهاده شده است. تجربه به دو بخش عملی و مشاهده تقسیم میشود و گفتوگو نیز شامل دو بخش گفتوگوی درونی و گفتوگو با سایر دانش آموزان است(مرعشی 1387، 1).
فهرست مطالب
2-1- مقدمه
2-35-تعریف آموزش
2-36- ادغام روشها، بهترین الگوی آموزش
2-36-1- گفتوگوی درونی
2-36-2- گفتوگو با دیگر دانش آموزان
2-36-3- مشاهده
2-36-4- تجربه عملی
2-36-5- استفاده از الگوی تجربه و گفتوگو
2-37- توسعه روشهای تدریس
2-38- یادگیری استدلالی
2-39- تعریف یادگیری
2-39-1- یادگیری چیست؟
2-40- انواع یادگیری
2-41- تعریف ارزشیابی
2-41-1- اهمیت ارزشیابی معلم
2-41-2- مهمترین اهداف ارزشیابی معلم
2-41-3- تعریف ارزشیابی معلم
2-41-4- روشهای ارزشیابی معلم
2-42- ارزشیابی
2-42-1- انواع ارزشیابی
2-43- پیشینه