خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رویکردهای نوین رسانه ای در آثار هنرمندان با فرمت docx در قالب 71 صفحه ورد
تعداد صفحات | 71 |
حجم | 179/448 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
رسانه قرن بیستم، رسانهی است که گستردگی کنونی اش را مدیون هنرمندانی ساختار شکن و با جسارت و همچنین پیشرفت لحظه ای تکنولوژی در زمینه های مختلف است. تکنولوژی ای که پیشرفت خود را بی دریغ در کفه ی اخلاص قرار داده و هنرمندان قشری هستند که یکی از بیشترین بهره ها را از این مقوله برده اند. چگونگی ورود این رسانه ها به دنیای رسانه و برخورد های آغازین هنرمندان با این رسانه ها به مثابه ابزار بیان رسانهی، یکی از مقاطع پر فراز و نشیب و همچنین متنوع تاریخ رسانه معاصر است.
فهرست مطالب
مقدمه 7
2-1 تاریخچه آغاز به کار گیری رسانه های نوین به مثابه ابزار بیان رسانهی 8
2-2 پایه گذاری اجرا10
2-3 جنسیت و اجرای رسانه ای 11
2-4 تعریف نوین رسانه ها14
2-5 تاریخچه رسانه های نوین به مثابه ابزار بیان رسانهی16
رسانه مفهومی 17
رسانه جدید 20
رسانه چیدمان22
رسانه اجرا28
رسانه ویدیویی 53
رسانههای چند رسانه ای61
رسانه اینترنتی63
چگونگی تاثیر رسانههای رسانه ای بر نقش مخاطب65
رسانه های جدید و آینده ی مخاطب رسانه ای67
پایان مخاطب68
2-7 پیشینه تحقیق
منابع