دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و اهمیت آن با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد
تعداد صفحات | 35 |
حجم | 50/953 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
"پرایس ورابرتز" عقیده دارند که رسانههای همگانی با قرار گرفتن میان لشگران سیاسی و مردم دو کار اساسی را در فرایند افکار عمومی انجام میدهند. نخست آنکه نقش گزارشی خود را بازی میکنند. معنای این عبارت همانا تصویر ذهنی رخدادها و کنشهای سیاسی است که رسانهها به صورت اخبار و تفاسیر ارسال میدارند. دوم اینکه رسانهها با منعکس کردن پاسخهای مردم به برخی پرسشها، نقش نظر سنجی را به خود اختصاص میدهند یعنی این امکان را فراهم میآورند که همه در جریان فضای ذهنی مردم قرار بگیرند.
فهرست مطالب
رسانه ها
تعریف رسانه و اهمیت آن
نقش رسانه ها در سازماندهی توسعه
افکار عمومی و اهمتی آن
سیر تاریخی وسایل ارتباط جمعی
تلویزیون جعبه ی جادو
رادیو
ماهواره
منابع