خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 26/303 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
برای یادگیری تعریفهای گوناگونی ارائه شده است. بسیاری یادگیری را کسب معلومات یا مهارتهای خاص میدانند. برخی مربیان براین باورند که یادگیری انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر است. درچنین برداشتی، ذهن دانشآموزان را به منزله انبارهای میپنداریم که باید توسط معلمان پرشود. در این نوع یادگیری، نقش اصلی بر عهده معلم است و دانش آموزان چندان فعالیتی از خود بروز نمیدهند. وظیفه آنها تنها گوش دادن و به حافظهسپردن مطالب است وهرچه بیشتر به خاطر بسپارند، پیشرفت بیشتری نصیب آنها خواهد شد.
فهرست مطالب
یادگیری27
2-2-2-1-نظریه های یادگیری29
2-2-2-1-1-نظریه های رفتارگرایی30
2-2-2-1-1-1-نظریه شرطی سازی کلاسیک پاولف30
2-2-2-1-1-2-نظریه شرطی سازی کنشگر اسکینر31
2-2-2-1-2-نظریه های شناختی32
2-2-2-1-2-1-نظریه رشد ذهنی پیاژه33
2-2-2-1-2-2-نظریه گشتالت34
2-2-2-1-2-3-نظریه یادگیری معنادار 35
2-2-2-1-2-4-نظریه پردازش اطلاعات36
2-2-2-1-3-نظریه یادگیری ساختگرایی37
2-2-3-آموزش وتفاوت آن با یادگیری
منابع