دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی

دانلود پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی

  پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی
پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم278/477 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. بال، بس ، اسلیپ  و تامس  (2005)، چارچوبی را برای دانش ریاضی مورد تدریس ارائه کردند. این چارچوب، شامل چهار حوزه متمایز دانش محتوایی عمومی  (CCK)، دانش محتوایی تخصصی  (SCK)، دانش محتوا و دانش‌آموزان  (KCS) و دانش محتوا و تدریس  (KCT) است.

 

 


     منظور از دانش محتوایی عمومی ریاضی، دانش ریاضی برنامه درسی مدرسه‌ای مانند اعداد اول، توانایی ضرب کسرها، تبدیل کسر به اعداد اعشاری و از این قبیل است. لازم است معلمان، ماده درسی خود را بشناسند و قدرت تشخیص این‌که چرا دانش‌آموزانشان، پاسخ نادرست داده‌اند یا چرا تعریف کتاب درسی نادقیق است را داشته باشند. معلمان باید نمادها را به درستی به کار ببرند و قادر به انجام کاری باشند که از دانش‌آموزانشان انتظار انجامش را دارند (بال و دیگران، 2008).

 

 


     دومین حوزه، دانش محتوایی تخصصی، دانش ریاضی است که معلمان در تدریس استفاده می‌کنند. سومین حوزه، دانش محتوا و دانش‌آموزان، ترکیب دانستن درباره دانش‌آموزان و دانستن درباره ریاضیات است. لازم است که معلمان، به آن‌چه که دانش‌آموزان به دانستن آن‌ها تمایل دارند، در مورد آن فکر می‌کنند و آن‌چه را که باعث گیج شدن آن‌ها می‌شود، پیش‌بینی کنند. به خصوص هنگام انتخاب مثال، مثال‌ها به گونه‌ای باشند که در دانش‌آموزان ایجاد علاقه کنند و باعث ایجاد انگیزه در آن‌ها شود. و چهارمین حوزه، دانش محتوا و تدریس، ترکیب دانستن درباره تدریس و دانستن درباره ریاضیات است. دو حوزه آخر، با معنی دانش درک آموزشی نزدیک‌ترند که ترکیبی از دانش ریاضی و آموزش است.

 

 

 

 

 


 

فهرست مطالب

تعریف نظری دانش مفهومی

تعریف عملیاتی دانش مفهومی

فصل دوم پیشینه تحقیق دانش مفهومی

دانش مفهومی
8-2-1 دانش ریاضی برای تدریس
8-2-2 اهمیت دانش معلمان در آموزش مناسب
9-2 باورهای معلمان ریاضی
جدول 1-2: رابطه بین باورها
اقتباس از: فدایی و احمد‌پور (1391)

پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی


منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.