دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

دانلود پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

  پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی
پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات51
حجم240/547 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

دانلود پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. 

 

 

 

زیبایی به عنوان یکی از مؤلفه های جایگاه اجتماعی در ارزیابی موقعیت اجتماعی افراد جامعه مهم قلمداد می گردد.در قرن بیستم و مخصوصاً در چند دهه اخیر برداشت های نو به نو شونده از زیبایی سرعت گرفته است. بدن افراد از تجربه های اجتماعی، همچنین از هنجارها و ارزش های گروه هایی که به آن ها تعلق دارند، تأثیر ژرفی می گیرد.با توجه به مرور نظریاتی که در باب بدن و جراحی زیبایی انجام شده، بدن فرد در جامعه می تواند به صورت عرصه های گوناگونی از قبیل بدن فرهنگی، بدن اجتماعی، بدن سیاسی و بدن اقتصادی دیده شود (عنایت، 1388).بدن هنگامی به عنوان متن فرهنگی خوانده می شود که رفتارهای بدن در جامعه نتواند به عنوان رفتاری طبیعی محسوب شود، و آن ها براین باور هستند که رفتار بدنی از سنخ رفتار فرهنگی است و رابطه رفتار درمانی با فرهنگ گویای این مطلب است و بدین واسطه این رفتارها با حیثیت و منزلت هر فرد در سلسله مراتب اجتماعی پیوند داده می شود (ذک
یی، 1386).

 

 


 رویکرد بدن به مثابه یک نشانه اجتماعی ، مصرف مدار بودن هویت و بدن مدار بودن مصرف در جامعه نوین را دلیل اصلی رفتارهایی چون انجام جراحی زیبایی می داند. در واقع رفتارهای معطوف به زیبایی و جذابیت بدنی به عنوان بخشی از یک سبک زندگی در حال حاضر می تواند تمایزبخش اقشار مختلف باشد. اهمیّت یافتن بدن و متعاقب آن بازتاب شدن هویّت بدنی افراد، از پیامدهای اساسی جامعه مصرفی است که در آن افراد با تغییر ویژگی های ظاهری بدن خود مبادرت به ساخت بدن اجتماعی یعنی بدنی که از نظر وضعیت ظاهری، آرایشی و پوششی مقبول نظام اجتماعی است، می نمایند(خواجه صالحی، 1391). 

 

 

 


فهرست مطالب

فصل دوم پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

2-2- عمل جراحی زیبایی    9
2-3- تاریخچه جراحی بینی    10
2-3- تاریخچه جراحی بینی در ایران    13
2-4- جراحی بینی    15
2-5- انواع جراحی بینی    16
2-5-1- جراحی بینی اولیه    16
2-5-2- جراحی بینی ثانویه (ری ویژن)    17
2-5-3- جراحی بینی ترمیمی    17
2-6- مفاهیم جدید رینوپلاستی    18
2-7- آمارگرایش افراد به عمل جراحی زیبایی    18
2-8- نظریه های عمل جراحی زیبایی    19
2-8-1- بدن به مثابه یک نشانه اجتماعی    19
2-8-2- فمینیستها و عملهای جراحی زیبایی    23
2-9- علت جراحی زیبایی بینی    25
2-10- عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی    26
2-12- مزایای جراحی بینی    28
2-12-1- جراحی بینی-افزایش اعتماد به نفس    28
2-13- افرادی که بیشتر از همه به دنبال زیباییاند    28
2-14-1- عمل جراحی بینی-احساس ناخوشایند    29
2-15- الگوهای شخصیتی متقاضیان جراحی زیبایی بینی    30
2-15-1- اختلالات روانی در متقاضیان جراحی زیبایی    33
2-15-2- تأثیر جراحی زیبایی بینی بر عزت نفس و تصویر منفی فرد از خود    35
2-16- استرس، اضطراب و افسردگی در متقاضیان جراحی زیبایی    38
2-24- پیشینهی پژوهشی    41
2-24-1- پژوهشهای داخلی    41
2-24-2- پژوهشهای خارجی    44

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.