خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره سود و معیارهای شناخت آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 66/514 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
مـوافقین هموار سازی سود، هموار سازی سود را سهولت در اهــداف گـــزارشگری مینامند ولی مخالفین هموار سازی سود، هموار سازی را نوعی تحریف در اهداف گزارشگر مالی مینامند. معتقد است که منتقدین همـوارسازی از آن روی هموار سازی سود را عمل نادرست میدانند که باعث افشاء نامناسب اطلاعات مالی شده و سرمایهگذاران را از امکان ارزیابی مناسب ریسک و بازده محروم مینماید زیرا اطلاعات ارائه شده در مورد سودآوری شرکتها درست و کافی نیست. نیز معتقد است وقتی متغیرها برای کسب سودهای هموار دستکاری میشوند به نظر میرسد که افشاء به اندازه کافی صورت نمیگیرد.علاوه بر مخالفتهایی که به دلیل افشاء ناقص صورت میگیرد برخی از منتقدین عنوان میکنند که اطلاعات دستکاری شده استفاده کنندگان را در ارزیابی درست تأثیرات هموارسازی گمراه میکنند. معتقد است که هموار سازی سود تجزیه و تحلیل صورتهای مالی را با مشکل مواجه میسازد (ژاو ، 2013).
فهرست مطالب
معیارهای شناخت مدیریت سود
2-15- ابزارها و روش های مورد استفاده در مدیریت سود ( مصنوعی)
2-15-1- 1 زمان بندی رویدادها
2-15-2- مدیریت سود از طریق انتخاب روشهای تخصیص
2-15-3- مدیریت سود از طریق طبقه بندی
2-16- عوامل موثر بر مدیریت سود سود
2-17- موافقین و مخالفین هموار سازی سود
2-18- دشواری های کار تحقیق در زمینه مدیریت سود سود
2-19- روشهای مطالعه مدیریت سود
2-20- تحقیقات صورت گرفته در مورد مدل قیمتگذاری دارائیهای سرمایهای
2-21- تحقیقات صورت گرفته در زمینه مدیریت سود
منابع