دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

  مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود
مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره ادبیات سود و مدیریت سود با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم62/639 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره ادبیات سود و مدیریت سود با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت سود به عنوان فرآیند برداشتن گام¬های آگاهانه در محدوده اصول پذیرفته شده حسابداری جهت آوردن سودگزارش شده به سطح مورد انتظار تعریف می گردد .هنگامی که در روابط و معاملات تجاری یک طرف معامله نسبت به طرف مقابل اطلاعات بیشتری دارد اصطلاحاً پدیده عدم متقابل و اطلاعات وجود دارد. اگرچه استانداردهای حسابداری و فعالیت حسابرسان در جهت جلوگیری از فرصت طلبی مدیران است اما عدم تقارن اطلاعاتی بین مدیران و سایر افراد برون سازمان باعث می شود تا مدیران در تنظیم و تهیه گزارش اطلاعات حسابداری از اعمال نظر شخصی استفاده کرده و گزارشها را در جهت منافع شخصی خود تهیه کنند. مدیریت سود فعالیتی است که طی آن مدیران برای گمراه کردن ذینفعان درمورد نتایج مالی عملیات شرکت و یا برای تأثیر گذاشتن بر نتایج قراردادها از اعمال نظر شخصی شان استفاده می کنند(هیلی و والن ،1998).

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

  2-2- مبانی نظری تحقیق

2-2-1-مرور بر ادبیات سود و مدیریت سود

 2-2-1-1-تئوری سود   

2-2-1-2-مکاتب سود

2-2-1-3- مدیریت سود

2-2-1-4- تعریف مدیریت سود

2-2-1-5- انواع مدیریت سود

2-2-1-6- انگیزه های مدیریت سود

2-2-1-7- الگوهای مرتبط با مدیریت سود

2-2-1-8- نظریه های علمی مرتبط با مدیریت سود

2-2-1-9- فرضیه های حاکم بر مدیریت سود

2-2-1-10-  اقلام تعهدی

2-2-1-11- عوامل موثر بر نوع مدیریت سود

2-2-1-1-12- هموارسازی سود

2-2-1-1-12-1- انگیزه های هموارسازی سود

2-2-1-13- ویژگی­های شرکت ها

2-2-1-13-1- گروه صنعت

2-2-1-13-2- اندازه شرکت

2-2-1-13-3- سودآوری

2-2-1-13-4- دارایی های وثیقه ای

2-2-1-13-5- فرصت های رشد

2-3- پیشینه تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.