خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره مدیریت سود و پیش بینی فروش با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 68/271 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
در صنایع با فناوری پیشرفته مانند رایانهها و ارتباطات راه دور، تغییر سریع است، معرفی محصول از سرعت بالایی برخوردار میباشد، تعداد این معرفیها فراوان است و مجموعه اطلاعات مفید اغلب کم هستند یا اصلاً وجود ندارند. به علاوه از آنجا که نوآوریها ماهیتشان به طور ریشهای جدید میباشد، پذیرش آنها توسط مشتری به زمان نیاز دارد. منطقی به نظر میرسد که انتظار داشته باشیم که همه مدلهای پیشبینی فروش محصول جدید صرف نظر از ویژگیهای محصول و بازار، از کارآیی مساوی برخوردار باشند.
فهرست مطالب
پیش بینی فروش
2-2-1- اهمیت و تعریف پیش بینی فروش
2 -2 -2 - روش های پیش بینی فروش
2- 3 - مدیریت سود
2 -3 -1- تعریف مدیریت سود
2-3-2 - انگیزه های مدیریت سود
2-4- فرضیه تصمیمات سنجیده مدیران
2-5 - تأثیر پیش بینی مدیریت بر چسبندگی هزینه ها
2-6- تصمیمگیری و کنترل
2-7- طراحی و استفاده از سیستمهای هزینه یابی
پیشینه
منابع