دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و تبیین مفهوم

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و تبیین مفهوم

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و تبیین مفهوم
مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و تبیین مفهوم

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره مدیریت سود و تبیین مفهوم آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم52/829 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره مدیریت سود و تبیین مفهوم آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت واقعی سود، مدیریت واقعی سود ناشی از برخی تصمیمات مدیریت است که به منظور کنترل و تأثیر گذاری بر رویدادها و وقایع اقتصادی طراحی می شود. محققین در بیان تفاوت اساسی مدیریت واقعی و مصنوعی معتقدند که اولی بر جریان‌های نقدی موثر واقع می شود در حالی که دومی یک نوع بازی داخلی با ارقام است. به عنوان مثال انجام فروش های زودهنگام و یا در مقابل نوعی تعلل در اقدام به فروش است. از آنجائیکه کنترل رویدادهای واقعی اقتصادی (مبادلات) مستقیماً بر سودهای آتی موثر واقع می شود، مدیریت از این نوع را واقعی می نامند .(معتصمی، 1376)

 

 


مدیریت مصنوعی سود، مدیریت مصنوعی سود نشأت گرفته از اقداماتی است که اصطلاحاً دستکاریهای حسابداری نامیده می شود. ویژگی بارز این نوع مدیریت آن است که ناشی از یک رویداد اقتصادی نبوده و تأثیری بر جریان نقد ندارد. به بیان دیگر مدیریت مصنوعی صرفاً موجب جابه جایی هزینه ها و درآمدها بین دوره‌های مالی می شود. به عنوان مثال تغییر در روش‌ها و برآوردهای حسابداری یکی از رایج ترین ابزار دستکاری سود به منظور ایجاد یک جریان مصنوعی از مدیریت سود است. کانون اصلی بحث در اغلب تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت سود صریحاً یا تلویحاً این نوع از مدیریت بوده  است.(معتصمی، 1376)

 

 

 

فهرست مطالب

مدیریت سود

سود مورد انتظار

تعریف و تبیین مدیریت سود

تاریخچه مدیریت سود

انواع مدیریت سود

انگیزه­های مدیریت در مدیریت سود

مدیریت سود و رابطه­ی آن با هزینه – منفعت

جایگاه مدیریت سود

فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار

روش‌های مدیریت سود

ابزارهای مدیریت سود

خصوصیات روشهای مدیریت سود

عوامل موثر بر مدیریت سود

رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود

پیشینه تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد