خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره سرمایه فکری و حسابداری مدیریت با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد
تعداد صفحات | 28 |
حجم | 111/624 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
سرمایه ساختاری را ادوینسون و مالون به عنوان سخت افزار نرم افزار پایگاه دادهها ساختار سازمانی حقوق انحصاری سازمان علایم تجاری و تمام تواناییهای سازمان که حامی ساختار سازمانی حقوق انحصاری سازمان علایم تجاری و تمام تواناییهای سازمان که حامی کارکنان شب به خانه میروند در شرکت باقی میماند سرمایه ساختاری به چند دسته تقسیم میشود: فرهنگ شرکت ساختار سازمانی یادگیری سازمانی فرآیند عملیاتی و سیستم اطلاعاتی (زاهدی 1386).
سرمایه مشتری که بعنوان پل و کاتالیزوری در فعالیتهای سرمایه فکری محسوب میشود از ملزومات اصلی و تعیین کننده تبدیل سرمایه فکری به ارزش بازار و در نتیجه عملکرد تجاری شرکت است سرمایه مشتری یک جزء اصلی و اساسی سرمایه فکری به شمار میرود که ارزش را در کانالهای بازاریابی و ارتباطاتی که شرکت با رهبران آن صنعت و تجارت دارد جای داده است
فهرست مطالب
2-6- فلسفه پیدایش سرمایه فکری
2-6-1- ویژگیهای سرمایه فکری
2-6-2- اهمیت سرمایه فکری سازمانهای دولتی
2-7- اجزا و تعاریف سرمایه فکری سازمانهای دولتی
2-7-1- مدلهای سرمایه فکری
2-7-2- مدیریت موفق سرمایه فکری
2-7-3- دلایل اندازه گیری سرمایه فکری توسط سازمانهای دولتی
2-7-4- روشهای اندازه گیری سرمایه فکری
2-7-5- منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری
2-7-6- اهداف اندازه گیری سرمایه فکری
2-7-7- حسابداری مدیریت و سرمایه فکری
پیشینه
منابع