خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت سود و پیدایش مفهوم کیفیت سود با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 40/358 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
بازی با «ارقام مالی» (نامی که گاهی اوقات برای مدیریت سود به کار می رود) می تواند تاثیر کاملا منفی ، در هنگام کشف شدن باقی بگذارد . با استفاده از حسابداری مدیریت سود ، مدیریت می تواند تصورهای سایرین نسبت به عملکرد شرکتش را تغییر دهد . ارزیابی قدرت سودآوری شرکت ممکن است به اشتباه تعبیر شود و باعث تعیین نامناسب قیمت اوراق بدهی و سرمایه شود . هنگامی که اشتباه هایی کشف می شود ، شرکت دیگر اطمینان بازار را به دست نخواهد آورد و این باعث کاهش شدید قیمت اوراق بدهی و سرمایه اش خواهد شد (مافورد و کومیسکی ، 2008 ) .
فهرست مطالب
مدیریت سود
1-3-2. مفاهیم مدیریت سود
2-3-2. مبانی نظری مربوط به مدیریت سود
3-3-2. انگیزه های مدیریت سود
1-3-3-2. قرارداد بین مدیران و مالکان
2-3-3-2. قرارداد بین مدیران و بستانکاران
3-3-3-2. انگیزه های سیاسی
4-3-3-2. انگیزه های مالیاتی
5-3-3-2. تغییرات در مدیران ارشد اجرایی
6-3-3-2. انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی
7-3-3-2. کاستن هزینه های معاملاتی
8-3-3-2. برآوردن انتظارات
4-3-2. مدیریت سود خوب بر مدیریت سود بد
5-3-2. الگوهای مدیریت سود
1-5-3-2. الگوهای بدست آوردن آرامش
2-5-3-2. الگوی حداکثر کردن سود
3-5-3-2. الگوی حداقل کردن سود
4-5-3-2. الگوی هموارسازی سود
4-2. پیدایش نظریه کیفیت سود
1-4-2. مفهوم کیفیت سود
2-4-2. معیارهای اندازه گیری کیفیت سود
5-2. تاریخچه مطالعاتی
منابع