خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و دیدگاه های بازاریابی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 109/48 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
رویکرد های متفاوتی برای مطالعه پدیدهی گردشگری وجود دارند.جامعه شناسی، اقتصاد، مردم شناسی، جغرافیایی، رویکرد سازمانی، تولید و تاریخی رویکرد های متفاوت مطالعه پدیدهی گردشگری می باشند. اما از این میان رویکرد بازاریابی با مد نظر قرار دادن رفتار گردشگر به مطالعه عوامل موثر بر رفتار انتخاب مقصد و رفتار تجربه گردشگری مصرف کننده می پردازد. رویکرد مطالعاتی پژوهش حاضر نیز با تاکید بر رفتار مصرف کننده است.در این رویکرد فرایند مصرف محور اصلی گردشگری قرار گرفته است(گوهریان، 27:1390).در رفتار مصرف کنندهی گردشگری مدلهای متنوعی برای انتخاب مقصد گردشگری ارائه شده است که در چهارچوب دیدگاه بازاریابی به مطالعه و تشریح رفتار گردشگری می پردازند.
فهرست مطالب
تعریف گردشگری
دیدگاه بازاریابی مقصد برای مطالعه مقصد گردشگری
ادراک گردشگر
منابع