خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد
تعداد صفحات | 57 |
حجم | 128/745 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
آموزش عالی مجموعه ای از دوره های تحصیلی است که متقاضیان می توانند پس از پایان تعلیمات متوسطه به آن راه یابند و دانشگاه به محلی اطلاق می شود که بر اساس دید اصولی، وارده های آن شامل سرمایه ساختمان، تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و در نهایت دانشجوست. فراگرد دانشگاه شامل آموزش، پژوهش، خدمت، انتقال میراث فرهنگی، علوم و فنون است و صادره های دانشگاه نیز شامل نیروی انسانی متخصص و ماهر در زمینه های مختلف و همچنین، اختراع و اکتشاف و نوآوری علمی و گسترش دامنه علم و دانش است(شیخعلی زاده،1383).
آموزش عالی معرف نوع مهمی از سرمایه گذاری در منابع انسانی است که با فراهم آوردن و ارتقاء بخشیدن دانش، مهارت ها و نگرش های مورد نیاز کارکنان ارشد فنی، حرفه ای و مدیریتی به توسعه اقتصادی کمک می کند. آموزش عالی به طور قطع نه تنها موجب ترویج دانش می شود، بلکه با پیشرفت های تحقیقاتی، تکنولوژیکی و علمی، دانش جدید نیز بوجود می آورد(ایرانمنش وهمکاران،1383).
فهرست مطالب
آموزش عالی/دانشگاهی
تاریخچه آموزش عالی
روند تحولات آموزش عالی در ایران
آموزشعالی در دوره اخیر
آموزشعالی بعد از انقلاباسلامی
آموزش عالی در عصر حاضر
اهداف آموزش عالی
اهداف آموزشعالی در ایران
مفهوم کیفیت
مفهوم کیفیت خدمات
اهمیت کیفیت خدمات
ماهیت خدمات
مفهوم کیفیت در آموزشعالی
اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزشعالی مفهوم کیفیتآموزشی
خصوصیات کیفیت آموزشهایدانشگاهی
ویژگیهای مشخص/متمایز خدمات
تعریف کیفیت خدمات
مفهوم کیفیتآموزشی
خصوصیات کیفیت آموزشهایدانشگاهی
ویژگیهای مشخص/متمایز خدمات
تعریف کیفیت خدمات
اندازهگیری کیفیت خدمات: مقیاس سروکوال
رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف
شکاف کیفیت خدمات
تفاوت خدمات
انواع فعالیتهای خدماتی
ویژگیهای خدمات
تقسیمبندی مدلهای سنجش رضایتمندی مشتریان
عوامل کیفیت خدمات
اندازه گیری کیفیت خدمات
برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات
خدمات ; نتیجه مشتری
رویکردهای قابل مقایسه با رویکرد کیفیت
و...