خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و تاثیر آن بر رفتار افراد با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد
تعداد صفحات | 29 |
حجم | 89/912 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
اثرات رسانه ای میزان اثرگذاری رسانه ها بر مخاطبین است.اگرچه بسیاری از مردم می پندارند که اثرات رسانه ای در جامعه چندان نمود پیدا نمی کند و وقتی هم که نمود پیدا می کند در واقع روی افراد دیگر رخ می دهد و نه خود آن ها.چنین پنداری اشتباه است زیرا اثرات رسانه ای همه روزه پیرامون ما رخ می دهد و بر روی همه ی افراد چه به صورا آگاهانه و چه حتی غیر آگاهانه روی مخاطبین مؤثر است.این اثرگذاری ها می تواند در تغییر رفتار،نگرش و حتی سبک زندگی هم در کوتاه مدت و هم در درازمدت محرز گردد(پاتر،166:1391).
فهرست مطالب
رسانه
2-4-1 انواع رسانه از نظر مفهوم
2-4-2 اثرات رسانه ای بر رفتار
2-4-2-1 اثرات رسانه ای از نظر زمانی
2-4-2-2 اثرات رسانه ای از منظرواکنش رفتاری
2-5 رابطه رسانه و آموزش
2-5-1 کارکردهای آموزشی رسانه ها
2-5-2 ویژگی ها و اهمیت آموزش رسانه ای
2-5-2-1 فراگیری
2-5-2-2 تأثیرگذاری
2-5-3-1 انواع آموزش رسانه ای
2-6 نقش تلویزیون در آموزش رسانه ای
2-6-1 تلویزیون به عنوان ابزار آموزشی
2-6-2 ویژگی های آموزشی تلویزیون
منابع