خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری زبان انگلیسی و تاثیر بازی های رایانه ای بر یادگیری با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 47/209 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
ایچسون (2001) در مقالهی خود از دو مقاله نویس روزنامه نقل قول کرده است. در سال 1960 یک مقاله نویس در روزنامهی انگلیسی، اعتراضی بر روی تغییر گفتار انگلیسی داشته است. وی بیان کرده است که "در گذشته، زبان انگلیسی، زبانی بوده که خارجیها کلمات آن را نمیتوانستند تلفظ کنند ولی معنی آن را متوجه میشدند، اما اکنون انگلیسی به زبانی تبدیل شده است که انگلیسی زبانها نمیتوانند آن را تلفظ کنند و تعداد کمی از خارجیها آن را متوجه میشوند." در سال 1982، در روزنامهی دیگری نوشته شده که استاندارد گفتار و تلفظ زبان انگلیسی به قدری پایین آمده که باید خجالت کشید که یک فرد خارجی این گفتار و تلفظ را بشنود. همچنین ایچسون در مقالهی خود سه تئوری برای تغییر زبان بیان کرده است که میتوان آن را برای تمام زبانها و برای هر زبان خاصی صادق دانست.
فهرست مطالب
مقدمه 15
2-1- مروری بر پژوهشهایی در یادگیری 15
2-2- مروری بر استعدادهای خاص کودکان در یادگیری18
2-3- تفاوت آموزشهای سنتی و مدرن19
2-4- کلاسهای آموزش زبان انگلیسی در ایران 24
2-4-1- کمیّت و کیفیّت کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی کودکان در ایران24
2-4-2- کمیت و کیفیت کلاسهای آموزشی زبان انگلیسی خش کودکان کانون زبان ایران 26
2-5- مروری بر پژوهشهایی در نوشتار و املای زبان انگلیسی 26
2-6- مروری بر نقش بازیهای آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی 30
2-6-1- خصوصیات بازیهای آموزشی مفید و تاثیرگذار در یادگیری 30
2-6-2- تاثیر بازیهای آموزشی در یادگیری 32
2-6-3- تاثیر بازیهای آموزشی رایانهای بر یادگیری36
2-6-4- تاثیر بازیهای آموزشی بر یادگیری املای کلمات انگلیسی42
2-6-5- مشکلات زبان آموزان ایرانی در یادگیری املای کلمات انگلیسی و استفاده از بازیهای آموزشی رایانهای در آموزش آنان
منابع