خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه روشهای برنامه ریزی گردشگری با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
تعداد صفحات | 20 |
حجم | 37/163 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
صنعت جهانگردی همچون سایر صنایع نیاز به برنامه ریزی دارد. برنامههای جهانگردی باید با نگاه به آینده و پیش بینی آینده، عملیات لازم برای نیل به اهداف جهانگردی را تنظیم کنند وبدین طریق راه توسعه و گسترش جهانگردی را هموار سازند. جهانگردی در هر کشوری اعم از توسعه یافته یا در حال توسعه متضمن منافع اجتماعی و اقتصادی بسیاری است از این رو برنامه ریزی برای توسعه و گسترش آن از اهمیت فراوانی برخوردار میباشد. هر کشوری به نوعی دارای جاذبههای جهانگردی است این جاذبهها ممکن است منابع طبیعی،مناظر زیبا، تاریخ کهن،بناهای باستانی، آداب و رسوم جالب، هنرهای سنتی،آب و هوای خوب، آبهای معدنی و امثال آنها میباشد(الوانی، دهدشتی، (الوانی،دهدشتی،1373 :57 )
فهرست مطالب
مقدمه 50
3- 1- ضرورت برنامه ریزی برای توسعه گردشگری 51
3- 2- برنامه ریزی توریسم 52
3- 3- رویکردهای برنامه ریزی توسعه گردشگری 55
3- 4- فرایند برنامه ریزی گردشگری 57
3- 4-1- تعیین اهداف 58
3- 4-2- تجزیه و تحلیل 60
3- 4-3- تدوین سیاست و برنامه 60
3- 4-4- تدوین رهنمودهای سازمانی 61
3- 4-5- اجرا و نظارت 61
3- 4-6- تدوین سیاست توسعه توریسم
منابع