دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) (دانلود سریع)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)

دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)  : مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات55
حجم0/115 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 93 می باشند استفاده شده است .

منبع نویسی استاندارد


تعریف :

 

سرمایة فکری ، ماهیت فرار و سیال دارد و زمانی که کشف شود و تو سط سازمان استفاده شود، سازمان را در ورود  به محیط رقابتی یاری می رساند (بونتیس، 1996).

سرمایه ی فکری ، دربرگیرند ی همه ی فرآیندها و داراییهایی است که به طور معمول و سنتی در ترازنامه منعکس نمی شود. همچنین شامل آن گروه از داراییهای نامشهود مانند: علائم تجاری و حق امتیازها و ... است که روشهای  حسابداری مدرن آنها را مد نظر قرار می دهد . (تان، 2007)


 - Tan


بخشی از پیشینه تحقیق :


رحمانی و عارف منش(1391) مطالعه ای با عنوان اندازه گیری سرمایه فکری و رابطه آن با هزینه حقوق صاحبان سهام انجام دادند. هدف این پژوهش اندازه گیری سرمایه فکری و بررسی رابطه ارزش افزوده سرمایه فکری و اجزای آن یعنی سرمایه های انسانی، ساختاری و سرمایه فیزیکی با هزینه حقوق صاحبان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. اجزای سرمایه فکری با استفاده از مدل پولیک در دوره زمانی 1384 تا 1389 محاسبه و با رگرسیون چند متغیره رابطه آن با هزینه حقوق صاحبان سهام سنجیده شد. بر اساس یافته ها، ارزش افزوده سرمایه فکری با هزینه حقوق صاحبان سهام رابطه منفی و معنی دار دارد. همچنین ارزش افزوده سرمایه انسانی رابطه منفی و معنی دار با هزینه حقوق صاحبان سهام دارد؛ به عبارت دیگر، موجب کاهش هزینه سرمایه می شود. اما ارزش افزوده سرمایه فیزیکی به کار گرفته شده و ارزش افزوده سرمایه ساختاری با هزینه حقوق صاحبان سهام رابطه معنی دار نداشت.

معظم و همکاران(1393) مطالعه ای با عنوان رابطه  ی ساده و چندگانه بین سرمایه ی فکری و نوآوری سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام دادند. سرمایه ی فکری یک محرک کلیدی در نوآوری و ایجاد و حفظ مزیت رقابتی در اقتصاد دانش بنیان است. توجه به سرمایه های فکری دانشگاه برای ایجاد نوآوری و کسب مزیت رقابتی ضرورتی غیرقابل اغماض است. پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی بین سرمایه ی فکری و نوآوری سازمانی در اعضای هیات علمی انجام شد. در این پژوهش توصیفی همبستگی جامعه ی آماری کلیه ی اعضای..........................




فهرست مطالب :


2-1 سرمایه ی فکری

2-1-1 مفهوم و تعاریف سرمایه فکری

2-1-2  مفهوم سرمایه فکری

2-1-3 عناصر سرمایه ی فکری

2-1-4  اهمیت سرمایه فکری در سازمان

2-1-5 اهمیت سرمایه ی فکری

2-1-6 زیان های وارده در صورت عدم افشای اطلاعات سرمایه ی فکری

2-1-7 ویژگی های سرمایه ی فکری

2-1-8 مدیریت موفق سرمایه ی فکری

2-1-9 روش ها و الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری

2-1-10 روش های مستقیم سرمایه ی فکری

2-2 مطالعات پیشین در زمینه سرمایه فکری

منابع فارسی

منابع لاتین:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری (فصل دوم) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.