دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.
با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن
کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) : مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 15 |
حجم | 0/74 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
کامل و قابل ویرایش
شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق
شامل منابع داخلی و خارجی
منبع نویسی استاندارد
2-1 علاقه مندی مشتریان
مشتری کسی است که سازمان ها و شرکت ها مایل هستند با ارزشهایی که می آفرینند بر رفتار وی تأثیر گذارند (ضیایی و زیویار، 1391).
علاقه مندی: علاقه مندی از درک متفاوت ما بین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می شود (کاووسی، سقایی، 1384: 6).
علاقه مندی مشتری در نتیجه ادراک مشتری طی یک معامله یا رابطه ارزشی است به طوری که قیمت مساوی است با نسبت کیفیت خدمات انجام شده به قیمت و هزینه های مشتری (هالول، 1996: 20).
. Hallowell
بخشی از پیشینه تحقیق :
محمدپور زرندی و نجفی (1391) تحقیقی تحت عنوان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر علاقه مندی مشتریان انجام دادند. با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد آن و حضور بانک، جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیک را به عنوان بخش تفکیک ناپذیر تجارت الکترونیک و دارای نقش اساسی در اجرای آن نموده است و از طرف دیگر ................................
جی چی و گرسوی (2009) در تحقیقی به بررسی رابطه میان علاقه کارکنان، علاقه مشتریان و عملکرد سازمانی(یک مطالعه تجربی) پرداختند. در نتیجه این تحقیق مشخص شد که قابلیت اعتبار و جایگاه در بازار محرکهای نسبتا مثبت، علاقه مندی کارمندان از طریق علاقه مشتری بر عملکرد سازمانی را تایید کرد.
فهرست مطالب :
2-1 علاقه مندی مشتریان
2-2- انتظارات مشتریان از بانک
2-3- خصوصیات فیزیکی شعبه
2-4- خدمات بانکی ارایه شده
2-5- نحوه ارتباط کارکنان
2-6- تبلیغات و آموزش
2-7- مطالعات وتحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون میزان علاقه مندی
2-8- مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج کشور پیرامون میزان علاقه مندی
منابع فارسی
منابع و ماخذ لاتین:
بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .
مبانی نظری و پیشینه پژوهش علاقه مندی مشتریان (فصل دوم) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید