دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک (دانلود سریع)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک  : مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0/272 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد 

 

 

بخشی از مبانی نظری: 

 

شرایط متحول و متغیر محیطی موجود در فضای کنونی سازمان­ها باعث شده که تعیین دقیق راستا و جهت حرکت سازمان­ها به راحتی امکان­پذیر نباشد و نیازمند وجود تفکری چند بعدی، فراگیر وخلاقانه باشد. در محیط و دنیایی که ما زندگی می­کنیم دو خصوصیت عمده دیده می­شود که عبارتند از: تغییرات مداوم و پیچیدگی(گرود و اهلستروم،1997). تغییرات مداوم زمینه­ای را ایجاد می­کنند که ما به عنوان افراد، شرکت­ها و ملت­ها مجبوریم راستا و جهت حرکت خود را مشخص نماییم و از طرفی دیگر، پیچیدگی موجود در محیط باعث ایجاد چالش­هایی در توانایی ما در شناخت و انتخاب راستا و جهت حرکت خود می­شود. از این رو ما نیازمند رویکرد جدیدی در راهبردهای خود نسبت به محیط و آینده کسب و کار خود هستیم که دربرگیرنده نوع نگرش و تفکر ما نسبت به محیط و آینده است و نه صرفاً مجموعه­ای از پیش تعیین شده که قابلیت انطباق آنها با تغییرات مداوم محیطی و هماهنگی آنها با پیچیدگی­های محیطی بسیار مشکل است. به بیان دیگر، ما نیازمند نوعی چارچوب نگاه و نگرش هستیم که می­توان به آن تفکر استراتژیک اطلاق نمود. در عرصه بسیار پیچیده فعالیت­های صنعتی، بازرگانی، اقتصادی و نظامی، تعدد عوامل تأثیرگذار، سرعت تغییر و تحولات، علاقه­مندی سازمان­ها به کسب موفقیت و پیشرفت و بقای بلندمدت، برنامه­ریزی استراتژیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر کرده است. پیشرفت و توسعه سریع در جهان امروز و تغییرات پر شتاب محیطی، آگاهی از تحولات را ضروری ساخته است(کرامت زاده و محمدی، ۱۳۸۷).

 

 

بخشی از پیشینه تحقیق:

سلطانی و بهرامی نژاد جونقانی به بررسی تاثیر بلوغ سازمانی بر سر آمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه پرداختند.آن ها در این مطالعه بلوغ سازمانی را در سه سطح فردی،فرآیندی و سازمانی مورد بررسی قرار داده اندو تاثیر این سه سطح را بر روی هشت دستاورد خروجی بلوغ مورد بررسی قرار دادند.نتایج نحقیق نشان داد که بلوغ سازمانی بیشترین تاثیر را بر سرآمدی سازمان دارد(سلطانی و بهرامی نژاد جونقانی، 1389‌).
در پژوهشی به نام سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمان ها از طریق یک مدل بلوغ توسعه یافته مدیریت دانش پرداخته اند. امروزه دانش به عنوان یک منبع ارزشمند و استراتژیک است. برای هدفمند کردن استفاده از دانش به عنوان یک مزیت رقابتی و استراتژیک و نیز سازاندهی مراحل توسعه مدیریت دانش در سازمان، شناخت وضعیت موجود سازمان در زمینه مدیریت دانش و تعیین عوامل موثر بر تصمیم گیری یک سازمان برای به کار گیری و بهبود مدیریت دانش امری ضروری است(قلی پور و عابدی جعفری، 1390).

 

 

فهرست مطالب

برنامه­ریزی استراتژیک

لزوم برقراری برنامه­ریزی استراتژیک در سازمان­ها

الگوهای رایج برنامه­ریزی استراتژیک

الگوی برنامه­ریزی استراتژیک استونر و فریمن

الگوی برایسون

الگوی برنامه­ریزی استراتژیک سازمان جهانی بهداشت

الگوی گوداشتاین و همکاران

الگوی برنامه­ریزی استراتژیک دانکن و همکاران

الگوی برنامه­ریزی استراتژیک وایتمن

الگوی برنامه­ریزی استراتژیک پیگلز و روجر

تفکر استراتژیک

تحول رویکردهای راهبرد

تفکر استراتژیک و ابعاد آن

الگوهای مدیریت استراتژیک در بخش عمومی

کاربست مدیریت استراتژیک در سازمان‌های دولتی

رشد یافتگی ورشد نیافتگی آرگریس

تحقیقات انجام شده خارجی

تحقیقات انجام شده داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش برنامه‌ریزی استراتژیک توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.