دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی (دانلود سریع)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی  : مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0/135 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد

 

بخشی از مبانی نظری:

درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:

فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.

1-    لایه اول و عمیق ترین لایه هر فرهنگ، لایه معرفتی یا جهان بینی آن است که از سنخ تفکر، باور و اندیشه است.

2-    لایه دوم، لایه ارزشهاست که برآمده از لایه اول است، یعنی الگوهای داوری و قضاوت از خوبی، بدی، زشتی وزیبایی.

3-    لایه سوم، الگوهای رفتاری، هنجارها و قالب های رفتاری است. یعنی قالب هایی که در نهادهای گوناگون شکل می گیرند. نهادهایی چون خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، اقتصاد و اوضاع دین و سیاست.

4-    لایه چهارم، نمادها هستند که هم کلامی اند و هم غیرکلامی اند؛ به معنای دیگر، هم نوشتاری است و هم زبان گفتاری و حرکات و عادات رفتاری، هنر، موسیقی و طراحی را نیز در بر می گیرد (افروغ، 1382: 84) 

 

بخشی از تحقیقات انجام شده:

-        ساختار هویت در فیس‏بوک: قدرت دیجیتالی در ارتباطات کنترل شده عنوان تحقیقی  است که در دانشگاه تمپل ایالات متحده و در دپارتمان جامعه‏شناسی این دانشگاه و با روش تحلیل محتوا هویت‏های ابراز شده در فیس‏بوک مورد بررسی قرار گرفته است.

در چکیده این تحقیق آمده است: «تحقیقات اولیه روی اظهارات آنلاین، اساساً بر ساختارهای هویت در محیط‏های تخلصی آنلاین (محیط‏هایی که در آن کاربران با نام مستعار ظاهر می‏شوند) متمرکز شده است. بیش‏تر مطالعات اخیر به بررسی ویژگی‏های عملکرد افراد در محیط‏های آنلاین با جنبه تخلصی کمتر (مانند سایت‏های اینترنتی قرارعشقی) پرداخته و یافته‏های متفاوتی را گزارش کرده‏اند. مطالعه کنونی به پژوهش ساختارهای هویتی فیس‏بوک  "محیط آنلاین غیر تخلص (محیطی که در آن کاربران با نام واقعی ظاهر می‏شوند) که به تازگی پدید آمده است" پرداخته‏اند. براساس تحلیل محتوای 63 حساب(اکانت) فیس‏بوک این نتیجه حاصل شده است که شخصیت‏های مطرح شده در این محیط‏های غیر تخلصی با هویت‏های پدید آمده در محیط‏‏های تخلصی تفاوت دارند و کاربران فیس‏بوک، خصوصیات خویش را به طور ضمنی و مفهومی و نه صریح ابراز می‏کنند.

- یانگ، در مقاله ای با عنوان" رابطه حوزه های  عمومی و خصوصی در سایت های شبکه های اجتماعی نمونه مورد مطالعه فیس بوک "با استفاده از روش پیمایشی به انجام این تحقیق اقدام کرده نمونه آماری این پژوهش 77 دانشجوی رشته علوم ارتباطات در دانشگاه ایندیانا استیت است. از مهمترین اهداف مطرح شده در این پژوهش این است که افراد تا چه اندازه با هویت واقعی خود در این شبکه عضو می شوند که نتیجه بدست آمده از این تحقیق نشان می دهد که بیش از 95 درصد کاربران اظهار داشته اند که از اسم واقعی شان در این شبکه استفاده می کنند.  

 

فهرست مطالب

هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

فرهنگ

هویت

هویت فرهنگی

ابعاد هویت فرهنگی

شبکه های اجتماعی

مفهوم شبکه های اجتماعی

شکل‏گیری و ‏تحول شبکه‏های اجتماعی در ‏جهان

ایران و شبکه‏های اجتماعی مجازی 

آشنایی با رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی

ویژگی های رسانه های اجتماعی

ویژگی های انحصاری شبکه های اجتماعی

ویژگی های شبکه اجتماعی فیس بوک(facebook)

کارکرد‏های منفی شبکه‏های اجتماعی

کارکردهای مثبت شبکه‏های اجتماعی

انگیزه های مخاطبان برای پیوستن به شبکه های اجتماعی

انواع شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی فیس بوک

بررسی پژوهش های پیشین

پژوهش‌های پیشین خارجی

پژوهش‏های پیشین داخلی

چارچوب نظری

مبانی نظری

نظریه بازنمایی

مفهوم هویت و فرهنگ در نظریه بازنمایی هال

مکتب ساخت- کارکرد

مفهوم کارکرد

ساختار گرایی

مفاهیم و اصول ساخت گرایی 

نظریه ساخت گرایی و کارکردگرایی ساختاری

مفهوم هویت در دیدگاه گیدنز

نظریه حوزه عمومی هابرماس

فهرست منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.