دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) (دانلود سریع)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2)

دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2)  : مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0/40 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از مبانی نظری:
به طور کلی، سازمان ها دو نوع دانش دارند که به عنوان دانش پیش‌زمینه و پس‌زمینه یا دانش صریح و ضمنی شناخته می‌شوند. نخستین بار، پولانی (1985) میان دانش صریح و ضمنی تمایز قایل شد. نوناکا و تاکواچی معتقدند که امتیاز غالباً نادیده گرفته­شده­ی شرکتها، مواردی هستند چون بینش ها، شهودها، گمان ها، احساس های ناخودآگاه، ارزش ها، تصورها، استعاره‌ها و مقایسه‌ها. بهره‌برداری از این امتیاز ناملموس می‌تواند ارزش فراوانی به عملیات روزانه‌ی یک شرکت ببخشد.

دانش ضمنی معمولاً در قلمرو دانش شخصی، شناختی و تجربی قرار می‌گیرد، در حالی که دانش صریح بیشتر به دانشی اطلاق می‌شود که جنبه‌ی عینی‌تر، عقلانی‌تر و قوی‌تری دارد. دانش صریح به طور معمول هم به خوبی قابل ثبت است و هم قابل دسترسی است. پولانی در تمایز میان دو دانش می‌گوید: «می‌توانیم بیش از آنکه به زبان می‌آوریم، بدانیم». او در اصل چنین می‌گوید که بیان کردن دانش ضمنی با واژه‌ها دشوار است. فناوری اطلاعات، به طور سنتی روی استفاده از دانش صریح متمرکز شده است(محمدی فاتح، سبحانی و محمدی،1385).

با این حال، سازمان ها اکنون دریافته‌اند که برای انجام مؤثر کارهای‌شان، نیازمند یکپارچه کردن هر دو نوع دانش هستند. از این رو، در حال ایجاد روش شناسی خاص به منظور تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح هستند که می‌تواند تدوین شود و بنابراین، دیگران می‌توانند آن را ثبت، ذخیره، منتقل، از آن استفاده و بر طبق آن عمل کنند.

دانش آشکار به راحتی قابل پردازش کامپیوتری، انتقال الکترونیکی و ذخیره سازی در پایگاه های اطلاعاتی است؛ ولی ماهیت ذهنی و حسی دانش ضمنی، پردازش و انتقال دانش کسب شده را از طرق منطقی و ساختارمند بسیار مشکل می سازد. برای اینکه دانش ضمنی در سازمان انتقال و گسترش یابد، باید آن دانش به کلمات یا اعدادی تبدیل شوند که برای هر کس قابل درک و فهم است. به طور مختصر، هنگام وقوع این فرآیند (یعنی تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار و تبدیل دانش آشکار به دانش ضمنی) سازمان، تولید دانش می نماید(نوناکا و تاکوچی، 1995).


بخشی از تحقیقات انجام شده:
سید جوادین، عابدی، یزدانی و پورولی(1392)، به بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهد سازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان ها پرداخته شد. نتایج پژوهش نشان داد که تعهد سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی اثر مثبتی وجود داشت، همچنین اعتماد سازمانی بر رفتارهی شهروندی سازمانی اثر مثبتی وجود داشت.

 - یان، دیویسون و مو (2013)، در پژوهشی با هدف بررسی« شکل گیری خلاقیت کارکنان » طبق نظریه ادراک از خود و پیوستن به این اصل که به اشتراک گذاری دانش منجر به تسهیل خلق دانش می شود، داده های جمع آوری شده از میان 232 کاربران وب، متوجه شدیم که هر به دنبال دانش بودن، منجر به خلاقیت بیشتر در کار است.

 

فهرست مطالب

تعریف دانش

ماهیت دانش سازمانی

چرخه مدیریت دانش

ذخیره دانش

تسهیم دانش

کاربرد دانش

تعاریف و مفهوم تسهیم دانش

تئوری های مربوط به تسهیم دانش

زیرساخت های تسهیم دانش

برنامه‎های تسهیم دانش

شیوه‎های به اشتراک‎گذاری دانش

روش های غیر رسمی اشتراک دانش

بسترها و مجراهای تسهیم دانش

مدل های تسهیم دانش

پیشینه تجربی

تحقیقات انجام شده مرتبط با پژوهش در داخل کشور

تحقیقات انجام شده مرتبط با پژوهش در خارج از کشور

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش (فصل 2) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.