دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.
با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن
کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی : مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 18 |
حجم | 0/55 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی های فایل
- 18 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
- منبع نویسی شده به شیوه APA
- منابع بخش مبانی از 2014 به قبل و بخش پیشینه از 1393 به قبل
- شامل 16 صفحه متن و 2 صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
مقدمه
تقسیمات هوش
هوش اجتماعی
تعریف هوش اجتماعی
محتوای هوش اجتماعی
آگاهی اجتماعی
مهارت اجتماعی
مهارت های هوش اجتماعی
خصوصیات افراد دارای هوش اجتماعی
سازماندهی گروه
مذاکره برای حل مسائل
روابط شخصی
تجزیه و تحلیل اجتماعی
چند عادت بد در شنونده بودن و لطمه زدن به هوش اجتماعی
راه های تقویت هوش اجتماعی
بررسی رابطه هوش هیجانی با هوش اجتماعی
پیشینه پژوهش
منابع
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
در میان تحقیقاتی که انواع مختلف هوشرا کشف کردند، گاردنر (1993) پیشقدم کار بر روی هوش های چندگانه در هاروارد است. او به صورت رایج در مدارس بسیاری در آمریکا به کار پرداخت. تحقیقات گاردنر دلالت بر انواع متفاوت هوش است که نسبتا مستقل از یکدیگر رشد پیدا می کند و هر مهارت مخصوص ناحیه ای از مغز است که بالاترین سطح آن هوش معنوی می باشد و آن را به صورت هرم نمایش داده است.
پیشینه تحقیقات
در مطالعات سالووی، مایر و کاراسو (2002) عنوان شد که هوش اجتماعی سبب افزایش بهره وری می گردد؛ چرا که هوش اجتماعی با کاربرد عواطف، موجب تولید عقاید و بروز یک احساس و تقویت روح همکاری گروهی می شود و با درک و فهم عواطف خود و دیگران، موجب کسب بینش نسبت به انگیزه های افراد در محیط می شود.
بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .
مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش اجتماعی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید