دانلود سریع پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه با کیفیت بالا, فایل پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه از فروشگاه فایل پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.
با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن
کلمات کلیدی دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه : پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 10 |
حجم | 0/43 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
شامل پیشینه و منابع + منابع مفید
بخشی از متن
ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعهای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری میباشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری دادهها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ میباشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان میباشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر. ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیانگر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون بهعنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).
مطالعهای به بررسی شکلگیری آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی پرداختند این شبکهها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانیها اجازه میدهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی بوده است. دادههای بهدستآمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکههای اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهانبهدهان در بین کاربران میشود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و بهروز را به شکلی بهموقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیتهای تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).
فهرست مطالب
پیشینه ی داخلی
پیشینه ی خارجی
منابع
بازاریابی فایل پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید