دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود پاورپوینت اهداف و قابلیت های مدیریت روابط مشتری CRM

پاورپوینت اهداف و قابلیت های مدیریت روابط مشتری CRM

دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم696/584 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


 CRMبامسائلی چون جلب مشتری و افزایش و نگهداری مشتریان  راضی و وفادار به منظور کسب سودآوری بیشتر سر و کار دارد.  جهانی سازی  ، زیر ساخت  صنعتی  و فن آوری ،  فشارهای رقابتی را  افزایش   داده است. دسترسی  فزاینـده به اطلاعات ، قدرت را از فروشنده به خریدار منتقل  نموده است .ارجحیت از طریق درک نیاز مشتری و برقراری  تعاملات شخصی با مشتری ایجاد می گردد.

 

 


فهرست مطالب
مدیریت روابط مشتری چیست؟
اهداف CRM
انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری
قابلیتهای مهم CRM
قابلیتهای مهم CRM
فرصتها
مزایا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.