دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 29 |
حجم | 696/584 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
CRMبامسائلی چون جلب مشتری و افزایش و نگهداری مشتریان راضی و وفادار به منظور کسب سودآوری بیشتر سر و کار دارد. جهانی سازی ، زیر ساخت صنعتی و فن آوری ، فشارهای رقابتی را افزایش داده است. دسترسی فزاینـده به اطلاعات ، قدرت را از فروشنده به خریدار منتقل نموده است .ارجحیت از طریق درک نیاز مشتری و برقراری تعاملات شخصی با مشتری ایجاد می گردد.
فهرست مطالب
مدیریت روابط مشتری چیست؟
اهداف CRM
انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری
قابلیتهای مهم CRM
قابلیتهای مهم CRM
فرصتها
مزایا