دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا در 52 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 52 |
حجم | 2534/859 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
مقدمه ای در خصوص BPM
مدیریت فرآیند تجاری (BPM) در دنیای آکادمیک دهه های 50 و 60 به عنوان اجرای بهبود در رویکرد مدیریت کیفیت شناسایی شد. در دهه 80 مولفان، Hammer and Champy مدیران تجاری را به مدیریت فرآیندها ، فرآیند مهندسی مجدد و مدیریت گردش کار معطوف داشتند.
امروزه BPM زمینه سازی پیشرفت مستمر است. بسیاری از شرکتها به تجربه یاد گرفته اند که BPM یک سرمایه گذاری قوی در رویارویی سریع با نیازهای تغییرات در نوعی از دنیای پویای امروزه است.
فرآیندهای موجود در سازمانها دارای این خصوصیات هستند : پیچیده هستند ، پویا و دائما در حال تغییر هستند ، بصورت نامنظمی گسترش یافته اند و در هر سیستم و نهادی بصورتی متفاوت محلی سازی (customized ) شده اند.
فهرست مطالب :
معرفی و تاریخچه
تاریخچه اکوسیستم های کسب وکار
بزرگترین چالش کسب و کار؛
مدیریت فرآیند کسب وکار- یک تعریف
یک روش و سیستمی برای تعریف، مدیریت، تحلیل و بهینه سازی فعالیت ها
مقدمه ای در خصوص BPM
چرخه عمر و اجزای BPM
مدیریت فرآیندهای کسب وکار
نتایج BPM : مدیریت و اصلاح فرایندها و رضایت مشتری
عینیت بخشیدن به BPM با کمک فناوری اطلاعات ...
نسل اول: نرم افزارهای سنتی و قدیمی
و...