دانلود پاورپوینت سازماندهی تشکیلات جهت رشته مدیریت در قالب 73 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 73 |
حجم | 4132/569 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
سازمان عبارت است از گروهی متشکل از دو یا چند نفر که در محیطی با ساختار منظم برای نیل به اهداف تعیین شده، با یکدیگر همکاری می کنند. از طریق تقسیم کار و وظایف، و از مجرای سلسله مراتب با اختیار و مسئولیت قانونی»
فهرست مطالب
سازمان
عناصر تشکیل دهنده سازمان
سازماندهی
مبانی (سازماندهی )
تقسیم کار، مزایا و معایب تقسیم کار
اختیار و مسئولیت
تفویض اختیار، مزایا و موانع تفویض اختیار
انواع سازمان ، خصوصیات سازمان
انواع نمودار سازمانی
سازمان های جدید وآینده
طراحی تشکیلات تفصیلی مراکز آموزشی و درمانی