خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بیمه و وفاداری مشتریان با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد
تعداد صفحات | 35 |
حجم | 85/727 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
اولین قرارداد بیمهای که به وجود آن پی بردهاند قرارداد بیمه حمل و نقل است که به سال هزار و سیصد و چهل و هفت میلادی در شهر ژن ایتالیا منعقد شده است، بنابراین شاید شروع فعالیت بیمهای به معنی امروزی آن قرن چهاردهم میلادی باشد. پیدایش بیمه در قرن چهاردهم و یا احتمالاً یک قرن قبل از آن به این معنی نیست که قبلاً بشر در صدد یافتن وسیلهای برای مقابله با آثار حوادث نبوده است (ضمیری و روحانی، 1391). آن طور که از تالمود نقل کردهاند در قرون قدیم بین دریانوردان حاشیه خلیج فارس مرسوم بوده است که هر گاه در کاروانی یکی از حیوانات باربر میمیرد حیوان دیگری به هزینه افراد کاروان تهیه میشود تا صاحب آن به تنهایی زیان وارده را تحمل نکند. (پایگاه آنلاین).
فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه بیمه
وفاداری مشتریان
تعاریف وفاداری مشتری
سطوح وفاداری
نگرشهای سهگانه به وفاداری
طراحی برنامههای ایجاد وفاداری در مشتری
روشهای ارتباطات
شراکت
مزایای وفاداری
کم شدن وفاداری کارکنان
در کارکنان
سیاستها و عملکرد های مدیریتی
شایستگی
حل مشکل
خیرخواهی
منابع