دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود ادبیات نظری پژوهش بازار و سیر عملکرد آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری بازار و سیر عملکرد آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازار و سیر عملکرد آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم143/765 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازار و سیر عملکرد آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

از آغاز دهه 1990 تا کنون عملکرد بازار یکی از مفاهیم محوری مطرح در ادبیات بازاریابی بوده است ( کالی و یاورسکی، 1990،ص23؛ نارور و اسلیتر، 1990،ص18). عملکرد بازار کانون توجه تشکیلات بازاریابی آن دسته از شرکت هاس که مسئولیت آنها چندگانه بوده و برآورده ساختن نیازهای مشتریان به عنوان اولویتی برتر برای کل سازمان به حساب می آید (نارور و استیلر، 1990،ص14). بر اساس اندیشه های نارور و استیلر (1990) عملکرد بازار از سه بعد گرایش مشتری، گرایش رقیب و همکاری بین کارکردی و دو شاخص تصمیم یعنی توجه بلند مدت و سودآوری تشکیل شده است.

 

 

 

گرایش مشتری و گرایش رقیب شامل کلیه ی فعالیت های اکتساب اطلاعات راجع به خریداران و رقبا در بازار هدف و انتشار آن در تمام کسب و کار ها است. مولفه ی سوم این ساخته به یکپارچگی کلیه یافراد درون شرکت جهت برآورده ساختن نیازهای مشتریان اشاره دارد. علیرغم کوچکی و تازگی مسئولیت ها و تعهدات در شرکت های کوچک و متوسط باید گفت که این دسته از شرکت ها اغلب بسیار بازارگرا بوده و به جهت رقابت کارا با شرکت های بزرگتر، می توانند به راحتی ما را درک هر چه بهتر عملکرد بازار در محیط های کوچک و متوسط یاری رسانند (راجو و دیگران، 2010) و همین موضوع مطالعه پیرامون آنها را ارزشمند می سازد.

 

 

 

فهرست مطالب

2-2- مفهوم بازار

2-3-سیر تحول عملکرد بازار

2-4- رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار

2-5- مدیریت ارتباط با مشتری

2-6-مدیریت دانایی ارتباط با مشتری

2-7-دستیابی به سهم بازار

2-8-اهمیت کیفیت خدمات

2-9-ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال

2-10- بدست آوردن و حفظ مشتری

2-11- شاخصهای سنجش عملکرد بازار

2-12-ایجاد ارزش برای مشتری

2-13- تفاوت بین ارزش ادراکی و رضایت مشتری

2-14-رضایت مشتری، رمز بقا در بازار رقابتی

2-15-شناسائی توقعات مشتری

2-16-  طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتری

2-17- ارائه خدمت بر اساس طراحی

2-18-مدیریت انتظارات مشتری

2-19- رضایت سنجی مشتری

2-20-معیارهای عملکرد شرکت

2-21- معیارهای مالی سنتی

2-22- معیارهای مالی نوین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.