دانلود پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی از خلق تا زوال در 27 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 7378/727 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
•زمانی که شرکت کوکاکولا تلاش کرد نوشابه سنتی خود را در سال 1985 با نوشیدنی جدید جایگزین کند، پس از آنکه در تست اولیه گسترده که در تاریخ تحقیقات بازاریابی احتمالا بی سابقه است مشخص شد 70 درصد مشتریان طعم جدید را در یک آزمایش مخفی ترجیح دادند، جزئیات در مورد عکس العمل به یک پرسش مشخص شد. با این حال و لواینکه نتایج کاملا شفاف بود، عکس العمل مصرف کنندگان نوشیدنی سنتی کوکاکولا بعد از این طرح فاجعه امیز بود. هینز ویزورک مدیر وقت کوکاکولا در آلمان گزارش داد: کمپین ها به راه افتادند؛ ما مجبور شدیم 100 خط تلفن جدید راه اندازی کنیم و روزانه 150 هزار نامه دریافت می کردیم. مدیرعامل و رئیس هیات مدیره تهدید شدند که رئیس هیات مدیره در خطر خواهد بود. برای ما نوشته بودند که تغییر فرمول کوکاکولا مانند سوزاندن پرچم است. به عبارت دیگر در سال 1985 قبل از آنکه کاملا برای جایگزین کردن نوشیدنی سنتی خود اقدام کند موجی از اعتراضات را ایجاد کرد. مصرف کنندگان با هر ابزاری (حتی تا مرز روش های غیر قانونی) که در دسترس داشتند به ستیز برخاستند و در نهایت جنبش طرفداران نوشابه سنتی کوکاکولا پیروز شدند.
فهرست مطالب :
کوکاکولا از نظر شخصیتی چگونه آدمی است؟
اجازه دهید موضوع را پیچیده نکنیم:
جامعه برند
لطفا جاهای خالی را پر کنید:
برندها و تجربیات روزمره زندگی ما
بحران مصرف
جامعه مصرفی
ادراک هواداران از باشگاه چلسی
و...