خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کارآفرینی و انواع آن با فرمت docx در قالب 112 صفحه ورد
تعداد صفحات | 112 |
حجم | 368/156 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تعاریف مرتبط با کارآفرین و کارآفرینی، در ابتدای شناخت توسط اندیشمندان و دانشمندان این حوزه، اغلب براساس نقش هایی بوده که کارآفرینان در حوزه های تولید و اقتصاد داشته اند، لیکن با گذشت زمان و بررسی های روان شناختی (شخصیتی)، و جمعیت شناختی از کارآفرینان که در حوزه های علوم اجتماعی و رفتاری صورت پذیرفت این تعاریف از صرف مفاهیم اقتصادی به سمت شناسایی سایر عوامل موثر بر کارآفرین و کارآفرینی در حوزه های علوم اجتماعی و رفتاری معطوف گردید. نگرش متفاوت دانشمندان و ایده پردازان در شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی و تکوین شاخص های مرتبط با این حوزه، فرآیند کارآفرینی را به سمتی سوق داد که جوامع و سازمان های پیشرو با استفاده از ویژگی های خاص فرهنگی، اجتماعی و محیطی خود به تعریف و استفاده از این موضوع پرداختند.
فهرست مطالب
تعریف کارآفرینی و کارآفرین
تفاوتهای مرتبط با مفاهیم کارآفرین، کارآفرینی، مدیر و سازمان
فرآیند کارآفرینی
سیر تطور کارآفرینی در جهان
انواع کارآفرینی
عوامل موفقیت
دولت و نقش آن در توسعه کارآفرینی
فرهنگ کار و کارآفرینی
کارآفرینی و سرمایه اجتماعی
کارآفرین سازمانی و سازمان کارآفرین
مدلهای کارآفرینی
ابعاد توسعه کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی
منطق توسعه کارآفرینی سازمانی در بخش دولتی
استقرار کارآفرینی سازمانی در سازمانها
موانع و محدودیتهای کارآفرینی سازمانی
محیط مناسب برای کارآفرینی سازمانی
کارآفرینی کشاورزی و نقش سازمان در ارتقای آن