خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نوآوری و طبقه بندی آن با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد
تعداد صفحات | 38 |
حجم | 275/209 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
در طول 30 سال گذشته، نوآوری مورد توجه محققان و متخصصان بوده است (گاتیگنن و همکاران، 2002 ؛ دامان پور، 1987). چراکه ورود به عرصه نوآوری زمینه را برای گسترش سطح رقابت و ایجاد فرصت رشد سودمند هموار می سازد و موجب ارائه مطلوبیت بیشتر برای مصرف کننده میشود. به عبارت دیگر، نوآوری هم به عنوان یک عامل مهم برای درجه رقابت پذیری و پیشرفت سازمان¬ها و هم به عنوان عاملی برای شناسایی عناصر کلیدی ارتقاءی نوآوری فرآیندها و محصولات به حساب میآید و سازمان¬ها برای داشتن مزیت رقابتی طولانی مدت، باید نوآوری را بی وقفه و به طور مداوم به کار گیرند تا بتوانند ارتقاء یابند. اهمیت نوآوری، پژوهشگران را برای شناسایی نیرو محرکهای مختلف نوآوری، برانگیخته است (اسلاملو، 1392).
فهرست مطالب
مقدمه
معرفی نوآوری
نوآوری
طبقه بندی نوآوری
طبقه بندی عوامل موثر بر نوآوری
مروری بر طبقه بندی های نوآوری
عملکرد نوآورانه
رویکرد علمی به تصمیم گیری
شبکه های عصبی مصنوعی
پیشینه پژوهش
مطالعات مربوط به عملکرد نوآورانه
منابع