دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM و نقش مدیریت کیفیت فراگیر در 51 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 51 |
حجم | 1686/1017 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
ویژگیهای مدیریت کیفیت فراگیر
تاکید اصلی بر مشتریان:ایجاد نوعی فرهنگ سازمانی،که در آن کارکنان در همه سطوح ،از قبیل سطح مدیرکل اجرایی،رفتاری مناسب نسبت به نیازها و انتظارات مشتری از خود نشان می دهند.
استفاده کاربردی از مفهوم مشتریان داخلی:تاکید روی این مفهوم ،که جریان کار و وابستگی متقابل درونی ، مستلزم آن است که اعضای سازمان ،با یکدیگربه عنوان مشتریانی ارزشمند در سراسر خطوط سازمانی و همین طور درون واحدها برخورد نمایند.
تاکید بر سنجش به وسیله فنون کنترل فرایند آماری و کنترل کیفیت آماری:کنترل کیفیت اماری،روش سنجش وتحلیل انحرافات، در محصولات تولید شده است؛کنترل فرایند اماری ،روش تجزیه و تحلیل و انحرافات در فرایند های تولیدی است.
فهرست مطالب :
مدیریت کیفیت فراگیر *TQM
1- تعریف واژه ها و اصطلاحات
2- پیشینه و تاریخچه مدیریت کیفیت جامع و سیر تحول آن
3- برخی از تفاوتهای مدیریت کیفیت فراگیر با مدیریت سنتی
4- ویژگیهای مدیریت کیفیت فراگیر
5- فرضیات و اصول مدیریت کیفیت فراگیر
6- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
7- اهداف مدیریت کیفیت فراگیر
8- نقش مدیریت کیفیت فراگیر
9- اجزاء مدیریت کیفیت و ابزارهای لازم برای به کارگیری مدیریت کیفیت فراگیر
10- زمینهسازهای مدیریت کیفیت جامع
و....