دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) (دانلود سریع)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم)

دانلود سریع مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) با کیفیت بالا, فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) از فروشگاه فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم)

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم)  : مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0/38 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 33 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2011 به قبل و بخش پیشینه از 2014 به قبل

- شامل 29 صفحه متن و 4 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

رقابت جویی 
عوامل رقابت جویی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
انواع رقابت طلبی در افراد
رقابت طلبی مستقیم 
رقابت طلبی غیر مستقیم 
همکاری متقابل در مقابل رفتارهای رقابتی
رقابت طلبی و خودکارآمدی
رقابت طلبی در خرده فرهنگهای مختلف 
رقابت طلبی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان 
دلایل تمایل افراد به رقابت جویی 
تمایل به زورمندی/ پرخاشگری و رقابت جویی 
دروغ گویی 
عوامل دروغ گویی از دیدگاه قرآن 
انواع دروغ
عوامل دروغگویی از دید روانشناسان
علل کلی دروغگویی
ضررهای معنوی دروغگویی
پیشینه تحقیق 
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

رقابت طلبی نیز جزء خصوصیات افراد کمالگرا است، با توجه به خصوصیاتی که از افراد کمالگرا ذکر گردید تمایل به رقابت و برتری جویی نیز از خصوصیات بارز این افراد است.از طرفی نامیدن فرد به نام تیزهوش به شخص توقع بالایی را از خود القا می نماید. و از طرف دیگر والدین و معلمان از کودکانی که توسط متخصصان سنجش، تیزهوش معرفی می شوند،  انتظار دارند که در همه زمینه های عالی عمل کنند. زندگی تحت تاثیر انتظارات غیر واقعی و بالا ممکن است کودک را از پذیرش خود به عنوان یک فرد غیر کامل ناتوان کند. به ویژه در صورتی که محبت و پذیرش  کودک به موفقیت او وابسته باشد. 

پیشینه تحقیقات

در پژوهش پرتویی فر، دستجردی و پاکدامن(1393)، با عنوان رابطه توانایی فراشناخت و کمال‏گرایی با اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی نتایج نشان دادند که بین توانایی فراشناخت با اضطراب امتحان در دانش آموزان عادی و تیزهوش رابطه منفی و معنادار مشاهده شد. بین کمالگرایی انطباقی و غیر انطباقی با اضطراب امتحان در دانش آموزان عادی و تیزهوش تفاوت معناداری بدست آمد. همچنین میانگین نمره توانایی فراشناخت در دانش آموزان تیزهوش نسبت به عادی به طور معناداری بیشتر بود ولی میانگین نمره کمالگرایی انطباقی و غیر انطباقی و میانگین نمره اضطراب امتحان در دانش آموزان عادی نسبت به دانش آموزان تیزهوش به طور معناداری بیشتر بود. می توان نتیجه گیری کرد با توجه به این نتایج به نظر میرسد که توانایی فراشناختی و کمالگرایی در کاهش و افزایش اضطراب امتحان دانش آموزان نقش به سزایی دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

بازاریابی فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رقابت جویی (رقابت طلبی) (فصل دوم) توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.