دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش| ادبیات نظری و فصل دوم تحقیق پروپوزال

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه پژوهش , نمونه ای از مبانی نظری تحقیق نمونه پیشینه نظری و تجربی ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق , چارچوب نظری تحقیق ,تفاوت مبانی نظری با چارچوب نظری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش

دانلود پاورپوینت ترویج الگوی مصرف در رسانه

پاورپوینت ترویج الگوی مصرف در رسانه

دانلود پاورپوینت ترویج الگوی مصرف در رسانه در 20 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم1517/872 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ترویج الگوی مصرف در رسانه جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

ترویج الگوی مصرف در رسانه

در جوامعی که به دنبال اقتصاد درون‌زا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفیت‌های بومی خود هستند، انجام «اقدامات تعدیل‌کننده و اصلاح‌گرا» در قبال تنوع عرضه‌ای که برای مصارف گوناگون از سوی رسانه‌ها صورت می‌گیرد، ضرورت دارد.

 

 

 

فهرست مطالب :

ترویج الگوی مصرف در رسانه

وظایف رسانه‌ها برای تعدیل فرهنگ مصرف

سواد رسانه‌ای به معنای:

ویژگی‌های برنامه سواد رسانه‌ای مؤثر

هویت بخشی بومی رسانه‌ای به معنای:

خود استعماری چیست؟

پیامدهای خود استعماری

تأثیر سبک زندگی مصرف گرای مادی بر انسان

روحیه فرد گرایی

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.